sábado, diciembre 25

Bebénoel


Bebénoel
Pois mirade aquí o Papanoel que atopei, cada vez os fan máis pequenos debe ser a crise esa.
Este Panoel está a punto de dimitir porque estivo vendo o Sálvame de Luxe e o que hai nas outras canles non é moito mellor.

sábado, noviembre 27

Deixádeme a mín...

 Ajora que estamos as portas do Nadal e ceibamos as jaliñas abrindo as cancelas da bondade estrando os sentimentos con palla milla, ajora é cando aljo se remove
na hormijonera.
Deixádeme que os nenos se acerquen a mín.
Os milajros existen, estan en Amil...
                                                     

jueves, noviembre 25

¡Como cambian los tiempos Venanssio! ¿qué te paresse?

Todo empezou quizais a primeiros dos anos 90 éramos uns rapases inosentes buscando un sentir da nosa existensia.
A crise era xa daquela jalopante e non era moi normal ter un automóvil para disfrutar das súas ventaxas. Entón apareseu él, con aquel Seissentos matrícula SE sen letra que non aproveitou pa namorar algunha raparija, se non dedicábase a recolecta de macarras de distinta prosedensia e reputasión que logo levaba a sitios moi dispares como pode ser Aparisia, o Lupo, etc..

Un noxento día despois de pasar un cúmulo de percanses mecánicos e mentales, escarallouse definitivamente o Seissentos.

Chejou lojo a etapa do 127 que viña equipado con pata de cabra e fousiño de serie, el nos axudou a pasar a tontería esa da pubertade con aqueles paseos por sitios coma Aparisia, o Lupo, etc. Se non lembro mal creo que tiña un bote de aseitunas deses jrandes de cristal como depósito para a ajua e un amortijuador de corcho para o radiocasette, un prodixio, un derroche de i+d+i . 
 Chejan os tempos modernos e este rapas consije facerse co Tíffani do Pena que estaba seminovo e lexos de frecuentar belas mozas para probar a elasticidade dos asentos, seguía cos seus amijos de concertos, acampadas e indo a Aparissia.

                           

Pero está claro que a realidade supera a ficción! Quen o ía disir! Hai un novo modelo de automovil no mercado: O MiniPunk. O documento gráfico é suficientemente aclaratorio. Tres puns nun Minipunk no Cepudo! Desde logo o equipamento é moi inferior o 127, pero isto é debido a crise do sector do automovil, neste caso non trae nin camiseta de Habeas Corpus pero xa está adapatado a nova lei antitabaco, non se pode fumar no interior nin ir con pantuflas (ajora Punk pon dereito de admisión!)
Como Cambian os tempos ¿que te parese?



jueves, septiembre 23

Ainda hai cabinas de teléfono en London
Pois si, estivemos en London, teño que desir que alí non paran de chegar autobuses de turistas de sejido que fan que te sintas como na feira de Portujal pero máis nervioso.
O rapas foi o que disfrutou máis, todo o día en metro pa riba e pa abaixo e iso non é correto.....

jueves, junio 24

Prínsipe de Napoli


Con individuos como este non imos sair desta crise nunca na vida, pero de momento ainda non se pode enchironar a naide polas pintas e tampouco darlle unhas ostias, bueno, iso si, se o vedes por ahí (e non vos ve ninguén) darlle tamén por mín.

domingo, junio 20

Primos a min

Primos a min, isto e a confirmasión clara que o alcohol e moi malo e falta de afectividade.
Jalera, ¿quedamos para este fin de ano?

sábado, junio 19


Pobre del, agora non é consciente pero mui posiblemente vaia a vivir peor ca mín en moitos factores e pode ser que algo mellorará, pero non se me ocurre o que...
Creo que o mellor que pode chegar a ser é un currante do ajro, con súas fincas para poder coseitar, cos seus animais .Así, se cadra, terá vos amigos os que respetar, ainda que non sexa respetado, os que coidar.
O mellor ainda queda algo no que poder creer que non sexa o ouro.
Agora seremos libres, xusto despois de cagar e tan soo para voltar encher pa seguir cagando....

viernes, marzo 5

SE PODRÁ CARGAR EL MÓVIL ENCHUFÁNDOLO AL SEÑOR

Conectarán a Jesucristo a la red eléctrica

Publicado el 18 de Febrero de 2010 por Kike García

Siempre reacia a adoptar las nuevas tecnologías, la Iglesia se ha decidido, al fin, a enchufar a Nuestro Señor a la electricidad para adaptarlo a los cambios que han ido surgiendo gracias a la luz desde el siglo XIX. Fue este mismo domingo cuando el Papa, en la homilía “Corriente alterna del amor”, explicó los motivos por los que la Santa Sede se ha decidido a dar el paso que muchos altos obispos venían pidiendo desde hacía tiempo.

Benedicto XVI lanzó un mensaje inequívoco en el que da claras instrucciones a sus sacerdotes para que adopten “la nueva mentalidad de la fuerza electromagnética” y utilicen la electricidad en sus labores de evangelización. El Papa anima con su decisión a sus pastores a utilizar enchufes, transformadores y bombillas (de las antiguas, eso sí) como nuevas vías para llegar a las comunidades. A partir de ahora, diversas representaciones de Jesús colgarán del entramado eléctrico, y las figuras de las iglesias contarán con luces de colores y cargadores para el móvil.

“El hecho de que muchos feligreses puedan venir a cargar el teléfono móvil a la iglesia puede ser un buen reclamo”, explica un párroco barcelonés, “y enchufar el aparato al Señor es ya un tipo de comunión eclesiástica”.

Muchos creyentes se han sentido decepcionados tras comprobar que Jesús tiene que hacer uso de cables y otras ligaduras terrenales. “Muchos creíamos que Dios y la Providencia eran inalámbricos. Yo ahora me imagino el altar de la iglesia como la tele de plasma de mi casa, muy brillante por delante pero con un lío de cables por detrás que no podría deshacer ni el mismo Satán”, explica un feligrés que afirma que seguirá rezando desenchufado. “Las misas deben ser como Nirvana, y no me refiero al estado espiritual sino al grupo: es decir, mejor en acústico y rollo ‘unplugged’”.


Etiquetas: , , , , , ,

miércoles, enero 13

lunes, enero 11

Martín



Por fín, despois de retrasarse uns 13 días respeto as contas expertas, xa o temos entre nos, este é Martín, e ben para quedarse, incluso para recordar que, non somos nada, tan soo un cacho de carne que hincha en loita por un anaco en esta feira na que todos temos que aportar ainda que sexa perdendo.
En fin, que juapo, nin que fora meu...